Campanya Reis

"Entre tots fem Nadal" és el lema de la 26ena campanya solidària de recollida de joguines a favor de Càritas, impulsada pel locutor d'RNA òscar Royo i Ràdio i Televisió d´Andorra amb la col·laboració de MoraBanc. La recollida de joguines per la Campanya de Reis arrencarà el 3 de desembre i durarà fins al 3 de gener amb la finalitat de garantir que per Nadal cap infant se'n quedi sense joguina.

Les joguines han de ser noves, sense embolicar i que no tinguin una connotació bèl·lica i es podran deixar als diferents punts de recollida:

RTVA

Oficines de MoraBanc

Càritas

Illa Carlemany

Inlingua

Oficina del Centre Històric

Escola de Música Moderna (EMM) Andorra la Vella i Sant Julià

Punt Jove de Canillo

Basar Valira (Escaldes-Engordany)

Establiments Garrallà (La Massana)

Loopa Aula Tecnològica

Poliesportius d'Encamp i del Pas de la Casa

Clínica Podoactiva

A les tintoreries Núria,  es poden  deixar ninots de peluix perquè els rentin de manera gratuïta.

A més durant el mes de desembre s’han organitzat diferents activitats en el marc de la campanya:

18 de desembre: Rifa dels padrins del comú d'Andorra la Vella i Partit d'Eurocup MoraBanc Andorra-Mònaco al Poliesportiu d'Andorra.

29 de desembre: Partit ACB MoraBanc Andorra - Estudiantes. A més de portar joguines, es farà per primera vegada un llançament de peluixos a la pista.

El restaurant l'Era d'en Jaume de Llorts donarà tots els diners recaptats del seu plat estrella "Peus de porc amb llagostins" a la campanya.

Comments are closed.